sluiten

Veelgestelde vragen

Log in om de inhoud van deze pagina te bekijken.

Werking website

Ik wil inloggen maar het lukt niet?

Gebruik uw gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen. Wachtwoord vergeten: Klik dan bij inloggen op de link [wachtwoord vergeten]. U ontvangt een e-mail met uitleg hoe u uw wachtwoord kunt vernieuwen.

Mijn (e-mail) adres is gewijzigd

U kunt inloggen met uw oude e-mailadres en in uw account de gegevens bijwerken.

Lidmaatschap

Wat is de definitie van een lid en een gezinslid ?

Leden zijn:
* Werknemers van de Gemeente Terneuzen (werkenden en gepensioneerden) die ingeschreven zijn als Op Stap-lid, inclusief inhuur-/uitzendkrachten. Stagiairs zijn geen daadwerkelijke leden maar worden wel geregistreerd

Gezinsleden zijn:
* de partners van bovengenoemde werknemers
* inwonende gezinsleden, dus van hetzelfde huishouden

Inschrijvingen

Kan ik mijn inschrijving annuleren ?

Dat kan maar onder bepaalde voorwaarden; zie Algemene Voorwaarden.

Wanneer komen de activiteiten op de website ?

Zodra deze bekend zijn komen deze online, maar altijd eerst met een aankondiging.

Kan ik na sluitingstijd nog inschrijven ?

Inschrijven kan uiterlijk tot de vermelde sluitingsdatum. Je kunt je aanmelden voor de wachtlijst op het moment dat de activiteit vroegtijdig is volgeboekt.

Wanneer krijg ik mijn kaarten en verdere info ?

Normaal ontvangt u een e-mail als bevestiging van uw inschrijving of betaling. Uiterlijk 1 week voor het evenement ontvangt u een e-mail of post met de informatie en/of kaarten. Alleen als u dan nog geen informatie heeft ontvangen, kunt u een e-mail sturen naar opstap@terneuzen.nl

Ik heb mijn tickets of email niet ontvangen, wat nu ?

Zorg dat uw adres en e-mailadres juist zijn ingevuld in uw account. De vereniging is niet verantwoordelijk voor verloren informatie of kaarten indien het (e-mail)adres niet juist is. Wij gebruiken alleen de (e-mail)adressen vermeld in uw account. Stuur een email naar opstap@terneuzen.nl of neem contact op met de organisator.

Skip to content